پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2800
-
الف
+

«افسونگر» از 23 بهمن اکران عمومی می‌شود

فیلم سینمایی «افسونگر» از ۲۳ بهمن در سینماها به نمایش عمومی درمی‌آید.

فیلم سینمایی «افسونگر» از ۲۳ بهمن در سینماها به نمایش عمومی درمی‌آید.

به گزارش آی‌فیلم، اکران فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدمسعود اطیابی از ۲۳ بهمن ماه در گروه ماندانا آغاز خواهد شد. قرارداد اکران این فیلم چندی پیش در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید و حتی صحبت‌هایی مبنی بر آغاز نمایش آن از ششم بهمن مطرح شد. در نهایت غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعویق اکران این فیلم خبر داد. شنیده‌ها نیز حکایت از این دارد که ساخته حسین تبریزی از ۲۳ بهمن ماه در گروه ماندانا به جای «چهار اصفهانی در بغداد» به نمایش درمی‌آید و اکران آن تا اواخر اسفند نیز به طول می‌انجامد.

براساس اعلام اخیر شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی نیز از ۲۳ بهمن در گروه زندگی و به جای فیلم «ما همه گناهکاریم» روی پرده سینماها خواهد رفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: شایان وکیل ‌مدافعی که در اکثر پرونده‌های قضایی پیروز است در آخرین پرونده‌اش سعی دارد موضوع را پیچیده‌تر کرده تا منافع بیشتری به دست آورد، اما با ورود رویا که به عقد موقت شایان درآمده، اتفاقاتی در زندگی خصوصی‌اش می‌افتد که او را دچار دوگانگی کرده و اعتبار کار و زندگی‌اش در مرز فروپاشی قرار می‌گیرد.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، تیرداد کیایی، نیلوفر شهیدی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی، (با حضور) سیاوش تهمورث، نعیمه نظام دوست، سعید داخ، امیر نوری، داود شیرعلی، امین چنارانی بازیگران سینمایی «افسونگر» هستند.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر